czwartek, 8 października 2009

po MBC Manager Academy

Do późnego wieczora myślałam jeszcze o tematach, które poruszyłyśmy na wczorajszym szkoleniu. Cieszę się, że temat odpowiedział na Wasze potrzeby, że był to jeden z "przełomowych dni" i jest dla wielu z Was początkiem układania swojej drogi, swojego pomysłu na siebie, ludzi i biznes.

Podsumowując Wasze wczorajsze rozważania:

"Lider to ktoś, kto zna drogę, idzie drogą i pokazuje drogę."


Chciałabym aby pozostała w Was INTENCJA ustalania zasad i przepisów.

Już za miesiąc kolejna część i nasze spotkanie. Szalenie ciekawa jestem Waszych opracowań i pomysłów.

Gdybyście zapraszamy kolejną grupę na to szkolenie to jak byście je opisały w kilku słowach?

2 komentarze:

  1. Ja nie byłam na tym szkoleniu bo nie jestem w Pani zespole, ale kiedyś słuchałam Pani na scenie w Warszawie. 10 minut wystąpienia, a tyle zdążyłam się od Pani nauczyć. jestem pod Pani wielkim wrażeniem. Taka młoda, delikatna kobieta i takie osiągnięcia.

    Ostatnio na konferencji w kongresowej obserwowałam Panią, Pani tak zawsze cudnie wychodzi na scenę, bez zadęcia. taka wielka, a taka normalna...
    dziekuje za wspolne zdjecie, jest PAni dla mnie wzorem. Zycze Pani kolejnych tytulow - Weronika Tatarczyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję Weroniko za miłe słowa. Trzymam kciuki za postanowienia o których rozmawiałyśmy.
    Pozdrawiam, Kamila

    OdpowiedzUsuń