środa, 21 października 2009

MLM ponad granicami

Wydawalo się to niemożliwe do zrealizowania. Przynajmniej niektorym. Ale nie bylo to niemozliwe dla GRUPY MLM, ktora wczoraj zorganizowala drugie juz spotkanie Liderów MLM.

40 liderow wspolpracujacych z roznymi firmami (Oriflame, Akuna, Colway, FM, ACN, FLP, K-link, EUCO i inne...) spedzilo caly dzien razem w duchu zadbania o nasza wspolna platformę biznesowa. Niesamowici Liderzy, razem pracujacy nad wspolnym projektem.


Zdjecie pochodzi z strony www.suportio.pl

Dzien uplynal nam na wymianie doswiadczeń (zwlaszcza przerwy kawowe obfitowaly w niecierpliwe dyskusje), poznaniu nowych planow rozbudowy GRUPA MLM (brawa dla Mieczyslawa Brzezickiego i Michala Swiderskiego za rzetelne informacje, ktore przekonaly mnie o kierunku w ktorym zmierza Grupa MLM wraz z Suportio na pokladzie.)

Maciej Maciejewski zaprezentował najnowsza publikacje „Almanach MLM”, ktora dla uczestnikow spotkania, ukaze sie w specjalnym spersonalizowanym nakladzie.
Jacek Dudzic w trakcie swojej prelekcji przekonal zebranych jak wazne jest budowanie swojej marki w internecie.

Na zakonczenie przeprowadzono zbiorkę charytatywna (to lubię!:)) na rzecz potrzebujacych dzieci, w ramach ktorej uzbierano 3000zl.

Serdecznie pozdrawiam uczestników spotkania!

2 komentarze:

  1. Tak chwalisz Jacka Dudzica, a jak ktos zamieszczal zaproszenia na jego konferencje to je usuwalaś. Co za obluda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ,

    nie zauważyłam w moim tekście pochwal pod adresem Jacka Dudzica. Napisałam, ze miał prelekcję o tym jak ważne jest budowanie swojej marki w internecie.
    Nie oceniłam jej, bo to nie moja rola.

    Niezależnie od mojej sympatii lub jej braku do kogokolwiek, to jesli chodzi o moj blog, nie jest on tablicą reklamową dla szkoleniowców i networkerów innych firm. Reklamy i spamy, były i będą usuwane.

    OdpowiedzUsuń