sobota, 10 października 2009

Magdalena Bienia o MBC Manager Academy


Szkolenie MBC podobało mi się z kilku względów. Po pierwsze temat, który porusza bardzo ważne w naszej działalności zagadnienia. W sumie, nie spodziewałam się, że na szkoleniu o zakresie obowiązków w strukturach nieformalnych, zaczniemy spotkanie od omówienia tego, czy ustalamy i jakie zasady współpracy z naszymi Konsultantami. A rozważania dotyczące egzekwowania tych zasad były dla mnie najbardziej przełomowe. Jak zwykle dowiedziałam się czegoś zaskakującego o sobie :) To w szkoleniach lubię najbardziej. Pewne przemyślenia spadają na człowieka jak grom i potrafią nieźle "zamieszać" w głowie, ale to dzięki takiemu zderzeniu z prawdą, wyciągnięciu wniosków a potem wdrożeniu w życie zmian, możemy iść na przód i się rozwijać.

Najważniejszą, towarzyszącą mi od środy myślą jest następujące zdanie: "Zasady są po to, by szybciej osiągnąć cel!" i tego teraz będę się trzymać.

Co jeszcze mi się podobało?

Przepis na tytuł Dyrektora - jeden, który opracowałyśmy wspólnie i drugi, który zrobiłam sama w oparciu o moją 5-letnią współpracę z Oriflame. I znów skłoniło mnie to do ciekawych wniosków... :) Oczywiście atmosfera panująca na szkoleniu, jak zazwyczaj, sprzyjała swobodnemu dzieleniu się doświadczeniami i tymi właśnie nagłymi olśnieniami.

Dziękuję zarówno Dziewczynom, które uczestniczyły w szkoleniu za mile spędzony czas, jak i Kamili, która z uwagą słuchała tego, co nam do głowy wpada i zadając kolejne pytania pomagała zrozumieć swoje zachowanie :) Więcej takich szkoleń proszę! ;)

Życzę sukcesów bez granic
Magdalena Bienia
Dyrektor Klubu Oriflame

2 komentarze:

  1. Ewa. Zaluje, ze nie moglam wziac w nim udzialu. Tyle o nim slyszalam, ze glowa mala. Bedzie jeszcze kiedys takie szkolenie? I od jakiego poziomu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo szkolenie Manager jako coach odbędzie się na wyjezdzie integracyjnym dla Dyrekotrów Klubu Oriflame w Zakopanym.

    czytaj: http://kamilamolinska.blogspot.com/2009/10/jedziemy-do-zakopanego.html

    OdpowiedzUsuń