poniedziałek, 7 grudnia 2009

Na postanowienia noworoczne juz czas!


Nowy rok zbliża się wielkimi krokami i zapewne wielu z Was snuje już plany dotyczące kolejnego 2010r.

Jestem przekonana, że wiecie jak to zrobić i z pewnością plany już macie rozrysowane od linijki:)
Nie byłabym sobą, gdybym nie chciała wrzucić kilku groszy w tym temacie.
Dlatego wrzucam kilka pytań, takich na które odpowiedzieć możecie gdy już sporządzicie listę i plan na rok kolejny.
Oto one. Mam nadzieję, że będą pomocne.

1. Co chcę osiągnąć w 2010 roku w wymiarze zawodowym? (tytuł, obrót)
2. Po co chcę znaleźć się w tym miejscu?
3. Co dzięki temu zyskam?
4. Jak się będę czuł/a gdy osiągnę cel?
5. Jak, (w jaki sposób) zamierzam tego dokonać?
6. Jakie trudności mogę napotkać w drodze do jego realizacji?
7. Jak chcę sobie z nimi poradzić? Kto mi może pomóc?
8. Jakich nowych umiejętności potrzebuję aby dojść do swojego celu?
9. Jak zamierzam zdobyć te umiejętności?
10. Jakie inwestycje, (lub koszty niematerialne) jestem w stanie ponieść aby osiągnąć swój cel?
11. Jakie (gdzie) są kluczowe momenty, w których będę sprawdzała w jakim miejscu realizacji swojego celu jestem?
12. Co potrzebuję zrobić w tym miesiącu, aby zrealizować swoje plany?
13. Od czego zacznę dziś?


Życzę Ci owocnego, przyjemnego przeniesienia się do przyszłości!

5 komentarzy:

  1. Dla mnie pytania jak najbardziej pomocne. Jeszcze nie zaplanowałam 2010r, więc na pytanie nr 13 mogę odpowiedzieć, że od dziś zacznę planować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam juz opracowany plan ,odpowiedzialam sobie na wszyskie pani pytania ,sa jak dekalog bardzo mi pomogly w kolejnosci go opracowac .
    Moj plan stal sie przejrzysty i niektore niedociagniecia lepiej zaplanowane ,kiedy przedstawie go moim szczegolnym osoba w grupie beda mogly brac przyklad stworzenia swojego planu .Od czego zaczne dzis ,od podsumowania tego rocznej mojej pracy, kierujac sie niektorymi z 13 pytan .

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, ze pytania pomagają ogarnąć swoje przyszłoroczne plany!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. może odpowiedz nie będzie wyczerpująca ale napewno :)Tytuł Dyrektora Klubu Oriflame :)dziękuje mojej kochanej sponsorce Ewie za to ze mnie wspiera imotywuje do działania że to ona zaszczepiła we mnie chęci do działania i że Bóg daje mi marzenia i pomaga mi w ich zdobywaniu:)Pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Kamila, poświęciłam temu posta na swoim blogu http://paulinalis.blogspot.com/ Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń