poniedziałek, 5 października 2009

Imię Róży ; Akademia Sukcesu i Coaching czyli restauracja osobowości



Z namaszczeniem zabrałam się za "Imię Róży", przeniosłam się do XIII wieku w klasztorne mury, a wyszło jak zwykle:)
Jakoś nie umiem czytać tylko jednej książki w tym samym czasie:)


Co prawda słabo u mnie z zaczytywaniem się w e bookach, ale czasami zdarza mi się trafić na takiego, który sprawia, że czytam książkę na monitorze.
Zwłaszcza jeśli autorką jest Iwona Majewska Opiełka. Już kilka lat temu spodobała mi się jej książka pt "Sprzedaż i charakter" - pewnie wielu z Was też ją czytało. Tym razem skusiłam się na "Akademię Sukcesu".
Aby nie kupować kota w worku, tutaj można przeczytać darmowy fragment.



Fanów coachingu podanego w przystępny sposób, bez naukowych określeń zapraszam do lektury książki Macieja Bennewicza "Coaching czyli restauracja osobowości". Książka wzbudza wiele kontrowersji, są Ci którzy uznają ją za niesamowitą, są też tacy którzy krytykują ją na potęgę.

Ja uważam, że na początek jest w sam raz.

Ciekawa jestem Waszych opinii.

3 komentarze:

  1. Bennewicza calekiem lubie, fajnie i lekko pisze. Ale dla kogos kto w MLM chce zdzialac wiele, szczegolnie Opielka jest wazna. czytalam, polecam:)! Edyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Coaching czyli restauracja osobowości" - polecam! Jest to książka dla poszukujących nowej drogi, dla ludzi otwartych na zmiany i zmiany potrzebujących. Autor nie namawia nachalnie do zmiany, sugeruje jedynie, że świadomość tego kim jesteśmy i jak funkcjonujemy pomaga nam pełniej żyć... ;-)
    Polecam "film" w którym Maciej Bennewicz opowiada o tej książce: http://coaching.focus.pl/2010/03/19/coaching_czyli_restauracja_osobowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie uważam, ze Bennewicz lekko pisze. Fakt, że styl zachęca do szybkiego przeczytania, ale żeby zrozumieć o co mu chodzi, trzeba się dokładnie wgryźć w tekst.

    http://rozwoj-calanaprzod.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń