niedziela, 11 października 2009

Kolejne spotkanie grupy B / MBC Lidership Academy

Po weekendzie spędzonym na chorowaniu mam nadzieje, że już jutro będę w pełni sił. Taki mam plan, z tego tytułu nawet bańki dałam sobie postawić:)

Wracając do wczorajszego dnia, grupa B z MBC Lidership Academy pracowała z Magdaleną Bienią. Jak dobrze mieć w zespole osobę, której z spokojną głową można powierzyć jeden dzień szkolenia dla najlepiej rokującej dziewiątki!

Tak, tak dziewiątki. Do kolejnego etapu zakwalifikowali się:

Natalia Pukas
Agata Jackowska
Aneta Treffon
Angelika Bogusławska
Rafał Kustoś
Maja Kukiełka
Krystyna Przeliorz
Ewa Piasecka
Alicja Trzeciak

z pierwszych Waszych wrażeń wiem, że spędziliście owocny dzień z Magdaleną i bardzo przypadła Wam do gustu jako szkoleniowiec. Ciekawa jestem teraz Waszych wyników przed następnym spotkaniem.

Trzymam kciuki!

Powracając jeszcze do tematu, który ostatnio był Wam bardzo bliski, czyli do telefonowania, udostępniam Wam film, który otrzymałam od Agaty, uczestniczki szkolenia. Traktuje o telefonowaniu, wysokiej kulturze telemarketera i wspaniałym poczuciu humoru:)

Zanim zadzwonisz - zobacz!

3 komentarze: