czwartek, 8 października 2009

Bienia team

Miałam dziś spotkanie z kobietami, które Magda Bienia wybrała do swojego zespołu kluczowego: Bożeną Herisz, Agatą Kierzek i Dominiką Musioł. I... jestem pod wrażeniem.
Jestem pod wrażeniem Waszego wdzięku i osobowości.

Dominika ujęła mnie swoją ambicją i zdecydowaniem w budowaniu swojego lepszego jutra. Gotowością na trudną pracę i doskonałą znajomością swoich możliwości jak i ograniczeń. I jeszcze ta rozbrajająca szczerość, którą uwielbiam:)

Agata sprawiła wrażenie osoby, która doskonale wie dokąd zmierza i tylko kwestią czasu jest, kiedy tam dotrze. Zdecydowana i zdeterminowana. Poza tym, studia doktoranckie.. brzmi dumnie:)

A Bożena? Cóż, 6:00 rano i basen, a później praca do późna. Hmmm... a mnie kuzynka Beata nazwała terminatorem:)
Z swoimi umiejętnościami trenerskimi i pracowitością, dojdziesz dalej niż Ci się wydaje.


Bardzo jestem ciekawa naszego następnego spotkania. Gratuluję Magdzie, świetnego wyczucia i trzymam za Wasz zespół kciuki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz