środa, 9 grudnia 2009

Zróbmy to razem!

Jeden człowiek może wiele zdziałać w pojedynkę, jednak z grupą ludzi może zdziałać naprawdę cuda. Dlatego do Was piszę, bo wiem, że mój blog czytają ludzie naprawdę niezwykli.



Na blogu widnieje banner Mateuszka, 3 letniego chłopca chorego na mukowiscydozę, któremu oczywiście potrzebna jest finansowa pomoc, aby móc opłacić jego leczenie.
Podaje konto , dla tych z Was, którzy mają ochotę wesprzeć finansowo Mateuszka.

Magda Szostak
PKO BP 50 1020 5558 1111 1376 6690 0084

Mam też propozycję dla tych z Was, którzy chcieliby pomóc w innym zakresie. Większość czytelników to przedsiębiorcy. Może więc możecie pomóc, wspierając rodzinę towarami, które sprzedajecie? Konsultanci Oriflame - kosmetykami pierwszej potrzeby, na których rodzina w ten sposób może zaoszczędzić. Właściciele sklepów odzieżowych - ubraniami dla Mateuszka lub jego mamy. Z pewnością przydadzą się również bloki, kolorowanki, zabawki dla Mateuszka.
Rozejrzyjcie się w okół i popatrzcie jak wiele rzeczy jest Wam potrzebnych do codziennego życia. Może część z nich moglibyście tej rodzinie przekazać?

W poniedziałek wysyłam paczkę od siebie, jeśli macie ochotę coś do niej dorzucić - zapraszam!
Produkty można zostawiać w moim biurze.
Gliwice, ul. Dolnych Wałów 7


Z góry dziękuję Wam serdecznie!

4 komentarze:

  1. Witam serdecznie.
    Brak mi słów, wzruszenie odbiera mi możliwość napisanie czegoś logicznego.Pani Kamilo jest Pani cudonie dobra i życzliwa i wrazliwa na cierpienia i kłopoty innych. To wielki dar.
    Pragne podziękowac wszystkim znajomym Pani Kamili. Znajomy, kolega, przyjaciel, musi mieć podobny charakter i podejście do życia, inaczej nie zyskałby przychylności Pani Kamili.
    Wszyscy jesteście "wielscy"

    Mukolinkowy dziadek
    www.mati-szostak.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Marku,

    dla mnie i mojej rodziny to zaszczyt, ze możemy pomagać tak wspaniałym ludziom jak Pan i Pańska rodzina.

    Mój syn dziś wybiera zabawki, którymi chce podzielić się z Mateuszkiem. Dziękując Bogu za zdrowie, pamiętamy o Mateuszku, który potrzebuje wsparcia.

    Mam nadzieje, ze pozostali czytelnicy bloga również się dołączą.

    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  3. ale przekręt, nie wolno wpłacać kasy na prywatne konto. Jeśli rodzina ma problemy finansowe to takim działaniem kręci na siebie bicz, każdy wpływ na konto Mamy musi być opodatkowany. Wszytsko by miało większy sens i nie było by wątpliwości , jeśli konto należy do Fundacji.

    OdpowiedzUsuń