środa, 16 grudnia 2009

Swięty Mikołaj za mną chodzi...

Ostatnie cztery dni upłynęły mi niezwykle świątecznie. Począwszy od weekendu z Konsultantami w Wiśle na Spotkaniu Top Liderów Oriflame Poland w Szczyrku skończywszy.

Weekend był niezwykle emocjonującym wydarzeniem, ze względu na fakt, że to nasze ostatnie spotkanie w takim gronie.
Był czas na warsztaty, wykłady i oczywiście Świętego Mikołaja!
W tym roku Mikołaj był wymagający, a my staraliśmy się przedstawić mu z najlepszej strony:) Były śpiewy, skecze, tańce, interpretacje kolęd a nawet zdarzyło się nam usłyszeć osoby rodem z konkursu recytatorskiego wzięte:)

Kolejny dzień, był jeszcze bardziej emocjonujący za sprawą odwiedzin Dyrektora Generalnego Oriflame Poland - Magnusa Holma Asterlind'a.

Ostatnim razem gościliśmy go 2 lata temu w tej samej sali, gdy dopiero co rozpoczynał swoją współpracę z nami. Nie będę się porywać na próbę opisania o czym Magnus mówił, ponieważ świetnie zrobiła to Magda Chwał na swoim blogu. (kliknij aby przeczytać)

Oto I część fotorelacji z tego wydarzenia.





Kolejne dwa dni spędziłam w towarzystwie , które równie mocno cenię, a mianowicie z Top Liderami, Zarządem i Pracownikami Oriflame Poland.

Poznaliśmy nowego Dyrektora ds. Marketingu - Dianę Solarz oraz bliżej nowego kierownika regionu śląsko - opolskiego Ryszarda Armanowskiego. Zapoznaliśmy się również z programami, które w przyszłym roku zostaną wprowadzone i muszę Wam powiedzieć, że nadejdą rewelacyjne programy, których z pewnością się nie spodziewaliście. Planów wysłuchujemy pod przysięgą milczenia, rozumiecie wiec chyba, dlaczego nie mogę napisać nic więcej.:)

Wieczorem ponownie spotkałam Świętego Mikołaja (normalnie za mną chodzi:)) i udaliśmy się na kulig z ogniskiem! Magnus nauczył się śpiewać pierwszą polską piosenkę, a na przyszły rok zapowiedział nam nauczenie nas śpiewania szwedzkiej.

Świętowaliśmy również sukces Renaty i Darka Górków, jakim jest zdobycie tytułu Generalnego Dyrektora!


W niezwykle radosnych nastrojach wróciliśmy do domu.



ps. U mnie nareszcie pada śnieg, a u Was?

7 komentarzy:

  1. Kamila jesteś magiczną osobą jak magiczną postacią jest Święty Mikołaj, który zresztą za Tobą chodzi, czemu się nie dziwię ;)

    Ciekawa jestem bardzo, co pod tą "przysięgą" się kryje ... ale to czas nam pokarze :)
    pozdrawiam, marzmar

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda Kamila, jesteś magiczna osobą. Bardzo sie cieszę, że moglam z Tobą porozmawiać w Wiśle chociaż chwilę. Dużo mi to dało i wniosło nowe spojrzenie na myslenie o dzialalności.
    Mam nadzieje, ze zakwalifikuję sie do MBC i bwezme udzial w Twoich pozostalych szkoleniach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem od Magdy Chwal jak wytyczyc jasny cel ,i teraz im jestem dluzej w firmie odkrylam w sobie ,ze potrafie byc przywodca wiec ybralam afirmacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamila,

    slyszalam ze napisalas ksiazkę ! Gratuluje, nie moge doczekac sie az bedzie w sprzedazy! Super! Zamawiam autograf!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamila a będziesz miałą zdjęcia od Pana Marka? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję:) Dlatego napisałam, ze zapraszam na I część:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak napisałam, wraz z Romanem Hadasikiem, szczegoły są w nowym wpisie:)

    OdpowiedzUsuń