środa, 23 grudnia 2009

Nowa wersja bloga już wkrótce !

Drodzy Czytelnicy,

mam nadzieję, że odwiedzając mojego bloga korzystacie z adresu http://molinskabusinesscoaching.com

Strona na której obecnie jesteście www.kamilamolinska.blogspot.com jest chwilo podpięta pod http://molinskabusinesscoaching.com

Za jakiś czas, podpięta będzie inna, bardziej rozbudowana strona.

W pierwszej kolejności do jej testowania zaproszę osoby, które wpisały się do newslettera.
Wpisz swój email aby do nich dołączyć.





Mam też pytanie do Was:


Co z tego bloga przenieść na nowy?
Z czego zrezygnować?
Co nowego dodać?
O czym najchętniej czytacie na blogu?
Jakie narzędzia, aplikacje chcecie na nim znaleźć?

2 komentarze:

  1. Jestem zapisana do newslettera, ale ostatnie powiadomienie jakie dostałam dotyczyło relacji ze spotkania świątecznego.
    Nie dostałam powiadomienia o wpisie z życzeniami i kolejnym.
    Czy w takim wypadku wszystko jest w porządku? Czy lepiej wpisać mail ponownie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak juz wszystko w porzadku, sprawdzialm newsletter, nie wyszedl jeden email. :)

    OdpowiedzUsuń