sobota, 5 grudnia 2009

Szampański nastrój !

Mam właśnie dziś, po drugim spotkaniu z uczestnikami MBC Lidership Academy i mimo zmęczenia utrzymuje się po chwilę obecną.

Po ostatnich zajęciach uczestnicy okazali się być niesamowicie skuteczni w pozyskiwaniu kontaktów. Dziś uczyli się z nich korzystać, a przez najbliższe tygodnie w podzespołach przećwiczą prowadzenie prezentacji.

Są już pierwsze sukcesy! Wśród uczestników wyłonił się już pierwszy Manager Klubu Oriflame: Agata Kierzek!

Na deser mieliśmy okazję wypić pierwsze butelki szampana świętując sukces Magdaleny Chwał. Pierwsze, ale nie ostatnie.
A w przyszłym roku świętować będziemy na okrągło, bo plany które przedstawili dziś uczestnicy szkolenia wprawiły mnie w wyjątkowo euforyczny nastrój.

Mam wrażenie, że dziś w sali szkoleniowej spotkali się jedni z najbardziej ambitnych Konsultantów jakich znam.

Dziękuję za owocnie spędzony dzień!

3 komentarze:

  1. Cieszę się z Twojego dobrego nastroju :) I gratuluję pani Agacie jak i wszystkim Uczestniczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. żałuje że mnie tam nie było... :(

    ale wiem ze juz niedługo wisła dlatego trzeba sie kurowac ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie było^^ Gratuluję Agacie i ponownie Magdzie;) mam nadzieję, że na następnym spotkaniu będzie równie nas tyle samo co wczoraj:)

    OdpowiedzUsuń