piątek, 6 listopada 2009

wiesci z frontu :)

Jestem po pierwszych sesjach coachingowych w terenie dla osób z pierwszej edycji MBC Lidership Academy.
Wczoraj byłam w Cieszynie. Jestem pełna podziwu dla Krystyny Przeliorz, za jej zaangażowanie, niesamowitą pozytywną energię i najlepszą jaką słyszałam recenzję książki Roberta i Jonasa af Jochnick.
Dziś czeka mnie spotkanie z Alicja Trzeciak, którego z racji Jej doświadczenia nie mogę się doczekać.

Powoli przygotowuję się do spotkania ze swoimi Dyrektorami (niektórzy z nich, są już do niego przygotowani, spakowani i gotowi do występów, a to dopiero 18 listopada).

To będzie jeden z lepszych dni w roku, kiedy to rozpoczniemy sesję planowania, strategii i budżetu na 2010 rok. Zakończymy ją na wspólnym integracyjnym wyjeździe 28 listopada w Zakopanem.

A w styczniu zapoznamy z nią naszych Konsultantów na Diamentowej Formule Sukcesu. Więcej informacji o tym wydarzeniu ukaże się 20 listopada.

9 komentarzy:

  1. Kamilo, zawsze zazdrościłam Twoim dyrektorom tego, ze mają Ciebie. Jeszcze nie stać mnie na szkolenie z Toba, ale patrząc na Twoje wystąpienie na balu ostatnim i przemówienie, oniemiałam po prostu.
    Uwielbiam Cie za to, ze nie pleciesz bzdur jak jakas nakrecona, tylko konkretnie (och, jak bardzo konkretnie) wypowiadasz sie.
    Zmienilas moje myslenie o tym biznesie i wywrocilas je do gory nogami. Z niecierpliwoscia oczekuje ukazania sie Twojej ksiazki! Chyba ja kupie calej rodzinie pod choinke:) Pisz jak najczesniej! Malgorzata

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja na nie patrze, to tez im zazdroszcze. Zawsze razem, niektorzy juz chyba od 10 lat. Obserwowalam ich jeszcze jak jezdzili razem do hurtowni w Chorzowie, takie mlode zadziory. A teraz mlode mamy, studentki, usmiechniete, pewne siebie kobitki. Piekniejsze, madrzejsze i gogatsze niz kiedys. Kamilu jak Ty to robisz, ze po tylu latach licza sie z Twoim zdaniem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Kamila twoje spostrzeżenia i rady są dla mnie motywacją i wskazówką do dalszej pracy ,najbardziej cenie sobie wskazówki co robię nie tak od razu je wdrożyłam ,siedzę teraz i na nowo ćwiczę prowadzenie POM wprowadzając po kolei twoje wytyczne ,dziękuję że byłaś,potrzebuję pomocy i chętnie ją przyjmuję,moja zasada :poddać się pod autorytet lidera,patrząc na owoce jego pracy.Beatka działa ,dziś pisała sms ile to jest 1 punkt,śmiałam sie bo jeszcze o punktach nie mówiłyśmy,napisałam ,że jest do przodu , bo o punktach będziemy mówić na następnym spotkaniu ale gratuluję.pozdrawiam będę w środę z młodymi
    Krystyna Przeliorz

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiem po kolei:

    Małgorzato - dziękuje :)

    Anonimie: Jak ja to robię, ze po tylu latach liczą się z moim zdaniem? To chyba pytanie do mojego zespołu:). Może, któraś z dziewczyn Ci odpowie.

    Krysiu, cieszę się, ze ćwiczysz. Do zobaczenia w środę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepraszam nie podpisalam sie- mam na imie Iwona. Nie mam konta na google i wyszlo ze jestem anonimowa:)

    nsprawde jestem godna podzwiwu. jak to jest ze tak dlugo udaje sie wam byc zgranym zespolem, pewnie klocicie sie, ale na koncu jak przychodzi co do czego to przeciez na spotkaniach dyrekorow zawsze widze was razem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze a jak tu nie liczyc sie z zdaniem kogos kto jest w czolowce dyrektorow oriflame?
    Konkurencja sie z nia liczy, firma zaprasza ja do wszelkich rad i posiedzen, jest inteligentna, wyszktalcona, jak powie, to powie, nie cukruje i wciaz awansuje. kretynem trzeba byc aby sie nie liczyc z tym co ma na temat oriflame do powiedzenia. Kamila, oby tak dalej. I sie tylko nie zmieniaj! Marek

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ przecież nie koniecznie trzeba być dyrektorem diamentowym, by być taką osobą!!! Jest wielu innych konsultantów, często jeszcze nie dyrektorów nawet, którzy mają w sobie wiele mądrości, wytrwałości i umiejętności. Nie mniej niż Kamila. Warto podziwiać ją i na niej się wzorować, ale nie traktujcie ludzi, którzy nie mają JESZCZE takiego czy innego tytułu mniej wyjątkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie powiedziałem, ze inni ludzie są mniej wyjątkowi. W Oriflame jesli chodzi o wyniki, wiedzę, inteligencję, talent i wytrwalość BARDZO cenie Kamilę. I to od wielu lat, nawet gdy nei byla diamentowym dyrektorem, wiedzialem ze nim bedzie.
    To Jej blog dlatego wlaśnie tutaj Jej to napisałem. Jak ktoś jest wyjątkowy w innej dziedzinei to też mu to mówię. Marek

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mysle, ze po tylu latach dyrektorzy licza sie z Kamili zdaniem poniewaz wciaz sie rozwija. Dopiero co skonczyla prestizowa uczelnie, inwestuje w siebie a nie tylko w dom, auto i telewizor. Ja takich ludzi podziwiam, oni pewnie tez. Marlena

    OdpowiedzUsuń