sobota, 21 listopada 2009

MBC Lidership Academy II edycja rozpoczęta !

Co to był za dzień pełen wrażeń! Mam nadzieję, że uczestnicy dzisiejszej Lidership Academy się ze mną zgodzą:)

Kochani,

mam nadzieję, że już ochłonęliście i właśnie trawicie dziś pozyskaną wiedzę. Jestem pod Waszym wielkim wrażeniem, odwaga którą się dziś wykazaliście przy ćwiczeniach była niesamowita. Sama pamiętam moje pierwsze spotkania i ćwiczenia i wiem, ile kosztuje to nowych uczestników. Tym bardziej, wielkie dla Was brawa!

Wiecie już jak pozyskiwać nowe kontakty i z niecierpliwością oczekuję Waszych efektów w terenie. Tak jak powiedziałam na treningu służę radą i czekam na telefony, gdyby pojawiły się jakieś trudności.

Pamiętajcie 30 stycznia świętujemy wspólnie na Konferencji Noworocznej Wasz awans do tytułu Managera Klubu Oriflame, a ja już nie mogę doczekać się wręczenia Wam certyfikatów ukończenia MBC LA!

W Waszej grupie dyskusyjnej załączam Wam wiadomość od obserwatorów:) Małgorzaty Butryn i Alicji Trzeciak

Dziękujemy Wam wszystkim za cudownie spędzony czas!

39 komentarzy:

  1. Co takiego jest w tym szkoleniu, ze tak cwierkaja o nim dziewczyny wciaz? Moja ciekawosc osiagnela stadium zaniepokojenia ze mnie tam nie ma:):)Izka

    OdpowiedzUsuń
  2. Na nim po prostu trzeba byc, aby zrozumiec skad ten swiergot ptaszkow:):) Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj zdecydowanie:):) niech żałuje każdy kto nie skorzystał:):)szkolenie jest wyjątkowe:)
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  4. no ale co takeigo Cie tam zachwyca? Izka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myslalam aby wziac udzial w MBC ale balam sie rozmowy kwalifikacyjnej z panią Kamilą. A moze nie zalezy mi jeszcze tak bardzo. Nie wiem co , ale i tak czytam i jestem ciekawa wynikow tych osob, ktore dostaly sie na ta edycje. Pozyjemy zobaczymy.... Moze w przyszlym roku wezme udzial:) Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  6. Coz znajac zycie, 2/3 odpadnie po pierwszym zadaniu , jak ostatnio i tyle. Ja jak bym miala z Molinska przejsc rozmowe kwalifikacyjną to bym chyba cala noc wczesniej nie spala:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo ze jestem obserwatorem i już przeszłam MBC LA 1 to dzis sie podekscyowałam jednym elementem - ankietami konsumenckimi :) jak dla mnie feneomenalne narzędzie, kolejne z kolekcji (bo przecież o kartach rekomendacji nie należy zapominac!!!)

    Trzymam kciuki za wykonanie zadan przez uczestników

    Pozdrawiam i do zobaczenia!
    Gosia - dzielny obserwator :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rozumiem, rozmawiałaś kiedyś z panią Kamilą? Moze i jest wymagająca to prawda, ale nie spać przed rozmową? Na mnei Pani Kamila zrobila ogromne wrazenie! Jak zobaczylam ja w wprost, to myslalam ze spotkam zarozumiala pania dyrektor, przed drzwiami ktorej siedziec bedzie sekretarka od ktorej uslysze "prosze poczekac". A przyszła spokojna kobieta, ktora doskonale rozumie moj niepokoj poczatkujacej konsultantki. Bardzo dobrze czulam sie po rozmowie kwalifikacyjnej na MBC ! A po dzisiejszych zajeciach to juz w ogole!

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie ty widzialas Kamile w wprost? Jest coś o czym nie wiem?

    OdpowiedzUsuń
  10. Do Gosi B.

    gratuluje przejscia 1 edycji, slyszalam ze z 30 osob tylko 6 ja skonczylo. Niezla jesteś:)! Kiedy robisz 15%? Izka

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam
    Jestem drugi raz na MBC i dochodzę do wniosku, że trzeci raz i czwarty raz też będę, aby utrwalić sobie nowy system pracy. Na każdym MBC będzie inaczej, bo ludzie inni i pytania inne i to mi się podoba. Bardzo lubię zajęcia praktyczne, można się wiele nauczyć i wprowadzić poprawki w swojej pracy. Atmosfera wspaniała, uśmiałam się i pozytywnie zmęczyłam. Pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  12. no chyba nie wiesz:) Widzialam, czytalam Wprost nr 42 i pokazuje go na wszytskich spotkaniach.
    Jest tam raport o network marketingu , Oriflame wyslalo link: http://poland.secure.oriflame.com/pressroom/Wprost_2009/2009-10-18_WPROST.pdf

    Izka

    ps. ale dzisiaj ruch na blogu, w sobote nie jestescie na imprezach?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. My swoją imprezę już przeżyliśmy dzisiaj , ja bynajmniej jestem wykamana , poczytam sobie ksiązkę , którą mi mąż dzisiaj kupił "Etyka biznesu"

    OdpowiedzUsuń
  14. Na impreze ide za tydzien, dzis byl trening i chce jak najszybciej wdrozyc w zycie to czego sie nauczylam:) Swietny dzień dziś. Dziekuję Kamilo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo proszę. Trzymam kciuki za efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  16. do Izka

    Wszelkie znaki na ziemi i niebie wskazują na aktualny katalog :) Trzymaj kciuki :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. do Gosi B.

    a to ciekawe... a ile osob zapisalas w tym katalogu, ze tak idziesz do gory? Izka

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak bym Kamili Molinskiej przez 7 godzin słuchała, to bym chyba od razu dyrektorem została:) Gratuluje dobrego humoru. Mój dyrektor szkoleń nie robi:(

    OdpowiedzUsuń
  19. od samego słuchania dyrektorem niestety sie nie zostaje ;pp ale jeśli masz chec, duzo samo zaparcia i wspadcie to dasz rade :)

    Do Izki

    Już 5 osób :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z zaciekawieniem przeczytałam wpisy poprzedniczek. Nie jestem zrzeszona w Pań firmie, ale znam Panią Kamilę, z racji bycia jej coachee.
    Pani Kamila to niesamowita osobowość. Jestem raptem po 4 sesjach, a zmiany ktore mogę zaobserwować w moim zyciu są piorunująco miłe. Nie mniej wiec rozumiem chyba to podekscytowanie towarzyszące dniu spędzonym na tym szkoleniu. Z uwagą śledzę kolejne wpisy i musze przyznać , ze obraz sprzedaży bezpośredniej który mialam dotychczas znika bezpowrotnie. Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  21. Do Gosi B.

    5 osób? Wow. Gratuluje! 15% to poziom, ktory by mi odpowiadał. mOZE TEZ SIE KIEDYS WEZMĘ za siebie:) A 21% tez chcesz zrobic? Izka

    OdpowiedzUsuń
  22. ps. ach no i oczywiscie trzymam kciuki, chociaz zrobienie 15 z 12 wydaje mi sie dosc trudne i nei sadze aby ktokolwiek byl w stanie zrobic to katalog po katalogu. Ale, ok nie chce Cie zniehecac, pewnie wiesz c piszesz:) Izka

    OdpowiedzUsuń
  23. No pewnie :) Ale wszystko po kolei :)

    Bede za Ciebie trzymać kciuki. Napisz jak tylko osiągniesz 15%.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej czytam Was i czytam i az zaluje ze nie bylam dzis do konca w Wami (choc na Formule ktora organizowalam dzis z Karolina K i Magda B bylo rownie ekscytujaco)

    wiem od Pauliny, Sławka, Soni, Ani i Martyny ze bylo niesamowicie, uczaco i fenomenalnie (jak ujelaby to Sonia)

    3mam kciuki za wszystkich uczestnikow powodzenia w realizacji pierwszego zadania!

    i do zobaczenia na kolejnym spotkaniu

    Magda Chwal

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chyba 15% zrobie dopiero wtedy jak zobacze na wlasne oczy ze to sie da. Wybralam sobie kilak osob na ktorych efekty patrze w oriflame. Ty jestes jednak z tych osob, bo co jakis czas sie na blogach oriflaeteam pojawia Twoje nazwisko no ale zobaczymy... Do 21% jeszcze daleko, ale tylko ten poziom mnie interesuje jesli mam sie tym zajac. Skoro uwazasz i Ty i Twoje kolezanki ze to mozliwe to czekam na efekty. Bo od czasu gdy Kamila wypromowala Ole Rozmus, inna pani dyrektor sie nie popisala jeszcze . Tak wiec poczekam, popatrze i zobacze czy sie za to zabrac. Dobranoc:) Izka

    OdpowiedzUsuń
  26. No proszę jakie gorące dyskusje tu się odbywają.:) Jeszcze chwilka, a Izka dojdzie z Gosią B do tytułów kolorowych:)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie tak szybko - wszystko po kolei Kamilo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również dziękuje za fantastyczny dzień:)
    niedawno dopiero wróciłam ze spotkania klasowego, mam 10 ankiet no i wnioski się szykują więc bardzo miło zakończył się mój dzień.
    Ola Suchecka zebrała zamówienie za ponad 170zł wykorzystując dzisiejszą wiedzę i umiejętności-gratuluję!
    Trzymam kciuki za wszystkich więc do zobaczenia 5 grudnia:)
    Magdalena S.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesli bez przeszkod zrobie 9% a nie mowie o zaplanowanej 12to wprzyszlym roku zapisze sie na MBC ,a na razie orzystam nowe wiadomosci ktore otrzymuje .

    Dziekuje p.Kamilo

    OdpowiedzUsuń
  30. Co się stało, że Piasecka sobie nagle przypomniała o koleżankach dyrektorkach z Oriflame i zaczęła brać udział w szkoleniach? Zawsze przeciwna i na NIE dla wszystkiego co Kamila organizowała, a tu proszę jaka przemiana!

    Brawo! Cieszę się, że wróciłaś Ewo!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też sie cieszę, że Ewa wkońcu wróciła.

    Ewo nie było Cię parę ładnych latek.
    Nie było zadnych wiesci od Ciebie i wogole nie było o Tobie słychać.
    Wiecej udzielali sie Twoi ludzie na szkoleniach niż Ty ;)
    Masz sporo do nadrobienia - pogadania co się u Ciebie wydarzyło przez ten czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochani,

    chciałabym uroczyscie oglosić Wam, ze na chwile obecną jak tak podzwonilam po kilku uczestnikach MBC LA i poczytalam od Was emaile to az chyba dziś nie zasnę!

    Jedna z uczestniczek - Paulina Lis, numerów z rekomendacji ma już 75 a ankiet 11.
    Przy czym z ankietami dopiero zaczyna!

    A Małgorzata Butryn, uczestniczka poprzedniej edycji, a w tej "obserwator" w poprzednim katalogu cieszyła sie z awansu na 12%, a jutro bedzie spiewac cały dzień pod nosem z powodu swojego awansu na 15%!

    Normalnie szalejecie!:)

    Już nie moge doczekać się kolejnej soboty!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ania M. : obserwatorzy twierdza ze jestem dobra ze sprzedazy, cos w tym chyba jest bo moja sporzedaz osobista osiagnela prawie 500pp i jeszce sie nie konczy :P a od dzis od kiklu godzin jestem 9% i tez jeszcze sie nie konczy :D

    OdpowiedzUsuń
  34. to jeszcze trochę i szarpniesz 700 pp i 50% taniej nowosci kat 1 . Niezle:_)

    OdpowiedzUsuń
  35. wow brawa dla Pauliny L.

    Ania M - gratuluję i trzymam kciuki za 700pp ;)

    Jestem ciekawa jak sobie radzi reszta uczestników MBC?

    OdpowiedzUsuń
  36. chciałam sie pochwalic... 15% zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje Gosiu :) Ania Matros

    OdpowiedzUsuń
  38. pisałam już na liście ale myślę, że i tu nie zaszkodzi :D
    mój dotychczasowy wynik 26 ankiet, 11 kart rekomendacji i 11 wniosków.

    OdpowiedzUsuń
  39. madzia gratuluje!
    Tylko tak dalej!

    a jak sobie radzi reszta uczestników MBC?
    Nie piszecie, bo nie ma czym się chwalić, bo nic nie robicie?
    Czy nie piszecie, bo takie zalatane jesteście?
    Mysle, ze to drugie ;)
    Trzymam kciuki w szczególności za osoby ponizej 12% na MBC ;)

    OdpowiedzUsuń