wtorek, 3 listopada 2009

W sobotę będziesz szefem GANGU!

Ostatnie dni upływają mi na coachingu kompetencyjnym z uczestnikami MBC Lidership Academy.
Wczoraj towarzyszyłam na spotkaniu Magdalenie Saganowskiej przy wdrażaniu nowych standardów, a dziś będę z Magdaleną Chwał. Takie spotkanie to nie tylko towarzyszenie w zmianach, ale również niesamowita inspiracja i przyjemność. Obserwować fachowców w akcji.
Z niecierpliwością czekam na spotkania z pozostałymi uczestnikami MBC LA, zwłaszcza z tymi o niewielkim stażu. Metamorfoza jaką przeszli na treningu, umiejętności jak również postawa, są ogromne.
Największe zmiany w porównaniu do tego co było wcześniej miałam okazje zauważyć u Anity Kowolik i Ani Bajor.
Czeka mnie jeszcze wizyta w Sosnowcu, Cieszynie i Rybniku.

W sobotę piąte już spotkanie z cyklu. Piąte i ostatnie. Na 30 uczestników rozpoczynających trening do ostatnich zajęć zakwalifikowało się 12.

Już za kilka dni na zajęciach wcielą się w szefów gangu...

4 komentarze:

  1. hehe, jeszcze do Bytomia wpadniesz, dam ci znać:)
    Magda M

    OdpowiedzUsuń
  2. az ciarki mnie przechodza na sama mysl o tym co dla nas wymysliłas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wejdz na: https://www.mojmakijaz.pl/index.php?id=9&mod=&tpl=&_action=&did=122 i oceń film, poleć go też innym. Dziękuje :D

    OdpowiedzUsuń