niedziela, 8 listopada 2009

6 wspaniałych czyli kto dotarł do mety?

W sobotę odbyło się ostatnie spotkanie I edycji MBC Lidership Academy.
Treningu, który ma zadanie wdrożyć standardy MBC, nabyć przez uczestników umiejętności niezbędnych do awansu do tytułu Managera Klubu Oriflame.

Mam taką refleksję z uczestnikami: w MBC zostają do końca wyjątkowo wytrwali i zaangażowani ludzie. Konsekwentni i systematyczni, chcący pokonywać swoje ograniczenia.

Na pierwszych zajęciach zobaczyłam grono, entuzjastycznych ludzi, którzy byli gotowi uczyć się, aby osiągnąć sukces.
Z różnych powodów, nie wszyscy dotrwali do końca. Są tacy, którzy postanowili ponownie przystąpić do projektu. Z tego powodu bardzo się cieszę!

Ja sama jestem godna podziwu dla szóstki wspaniałych, którzy dotarli do ostatniego spotkania. Są to:

Natalia Pukas
Aneta Treffon
Małgorzata Butryn
Magdalena Chwał
Magdalena Marędziak
Alicja Trzeciak

Brawa dla Dyrektorów, którzy mimo iż zaszli tak daleko wciąż gotowi są się doskonalić.

Do otrzymania certyfikatu została jeszcze część praktyczna w terenie, a z tym uporamy się do końca roku.

Wrażenia Magdaleny:


Jestem już Dyrektorem, przeszłam wiele szkoleń i wiem, że sporo jeszcze przede mną. Gorąco Wam polecam ten trening.

Jakie korzyści wyciągnęłam z tego szkolenia?

Po pierwsze zakochałam się w kartach rekomendacyjnych, które spowodowały lawinę spotkań.

Po drugie wiem jak pracować z tymi osobami, które chcą zarabiać pieniądze w Oriflame.

Po trzecie wiem jak rozpoznać tego konsultanta który chce awansować i może to robić tu i teraz.

Pozdrawiam,

Magdalena Marędziak





Kolejna edycja rozpoczyna się już za dwa tygodnie.
Lada dzień, kończą się zapisy. Aby przeczytać więcej na temat kolejnej edycji MBC, kliknij.

1 komentarz:

  1. Gratuluje serdecznie Anecie i Natalii:) to fanatastyczne ze dotarłyście do mety, teraz czekam juz tylko na Wasze 12%:)

    OdpowiedzUsuń