niedziela, 8 listopada 2009

Jest coś, co lubię kupować bardziej niż buty:)

Dziś robiłam zakupy i bynajmniej nie chodzi mi teraz o buty, a o zakup który cieszy najbardziej. Może to być tylko zakup prezentu - wyjątkowego prezentu dla wyjątkowego dziecka.
15 letni Maciek z rodziny zastępczej marzy o drukarce. Tylko i aż drukarce.
Już za kilka dni będzie mógł cieszyć się swoim spełnionym marzeniem!
Wszystko to dzięki Wam, bo to Wy pomagacie mi spełniać marzenia.

Tym razem szczególne podziękowania kieruję dla:

Michała Flasz, Magdaleny Saganowskiej, Marianny Litwińczuk, Barbary Leskiw i Magdaleny Dziubczyńskiej.


To cudownie, że czujecie się współodpowiedzialni za realizację dziecięcych marzeń. Dziękuję!:)

2 komentarze:

  1. To cudowne, ze organizujesz takie zbiorki. Jaka to drukarka? Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze mi z tym:) Spróbuj kiedyś sama:) Drukarka, to jakieś cudo HP. (pomyślałam o zamiennikach:))

    OdpowiedzUsuń