sobota, 11 lipca 2009

Relacja z Formuły

Drodzy Konsultanci,

mam nadzieję, że calo i zdrowo wróciliscie do swoich domów.
Jestescie z pewnoscia juz zmęczeni po dniu pełnym wrażeń.

Chciałabym podziekowac Wam za dzien, ktory spedzilam z Wami, za emocje ktore wyzwalacie, za żar, ktory widac w Waszych oczach i zaangazowanie.

Mam nadzieje, ze kazdy z Was mogl z dzisiejszego dnia wyniesc po kilka wiadomosci, które pomoga mu w najblizszym katalogu awansowac.


Zapraszam do foto galerii z tego wydarzenia!

Formuła Sukcesu XV


Wrażenia Uczestniczek:


To spotkanie było niesamowitym przeżyciem. Pierwszy raz miałam okazję uczestniczyć w tak ważnym spotkaniu dla całej grupy i nie żałuję ani minuty z tych sześciu godzin, które tam dziś spędziłam.
To niezwykłe uczucie móc oglądać i słuchać ludzi, którzy wspólpracują w Oriflame, bo jest to dla nich przygoda, nawet nie zarobek, bo mało dziś mówiono o kwestiach finansowych. Wszyscy mówili o ludziach, o relacjach, przyjaźniach.. to jest piękne!

Co ja z tego wyniosłam? Cały wieczór chodziłam nakręcona, że mam okazję jechać do fabryki kosmetyków Oriflame, że poznałam tylu ludzi, że pierwszy raz trafiłam do
galerii Oriflame i dostałam pierwszy Certyfikat, że jestem gdzieś między tą gromadką ludzi, którzy szczerzą się do aparatu.:) Bo przecież brak uśmiechu byłby nie na miejscu.:)

Dla tej atmosfery można wiele poświęcić! :)

Wielkie podziękowania i gratulacje dla Organizatorów.

Magda Woźniak


Witam.

Na początku zastanawiałam się trochę zanim zdecydowałam się czy jechać na Formułę Sukcesu, bo na poprzedniej troche brakowało mi tego jak kiedyś wyglądała, jak było więcej szkoleń, można się było więcej dowiedzieć. Jednak nie żałuje że się zdecydowałam. Mi i myślę że moim dziewczynom dodało trochę więcej sił gdy usłyszały że nawet obecne dyrektorki miały jakieś problemy w drodze do swojego tytułu, że to normalna kolej rzeczy. A jeszcze bardziej skrzydeł dodała opowieść Marianny, nie przypuszczałam że jest ktoś kto w ciągu trzech tygodni z 3% wszedł na 12%. Myślę że to też dodało motywacji dziewczynom z mojej grupy i uwierzyły że wszystko jest
możliwe :) Zobaczymy jak to zaowocuje w najbliższym katalogu.

Pozdrawiam

Gosia Dobrzańska

2 komentarze:

  1. Było super!! Takie dni zapadają w pamięć .. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się :) Świetna atmosfera, wiele ciekawych historii i prezentacji, a przede wszystkim pozytywna energia i chęć do działania! Dziękuję za zaproszenie na szkolenie i możliwość spędzenia czasu w towarzystwie Ludzi Sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń