wtorek, 23 czerwca 2009

Ukraina

Studia zakończone, książka jest w trakcie korekty czas więc na nowe wyzwania. Pisałam Wam kilka dni temu, że chodzi mi po głowie kilka pomysłów.
Jednym z nich jest wyjazd do Lwowa w celu rozpoczęcia sponsorowania międzynarodowego.
Na studiach poznałam osobę, która współpraca z Oriflame była zainteresowana na tyle aby kupować produkty 23% taniej. Jego szwagierka była już zainteresowana bardziej... w dodatku okazało się, ze ma rodzinę na Ukrainie, gdzie jak wiecie Oriflame doskonale również się rozwija.
Jako, że uwielbiam nowe wrażenia pomyślałam, że świetnie będzie pojechać, zobaczyć, spróbować i... 13 lipca jadę!

Szok kulturowy, bariera językowa kontra mój entuzjazm ... bardzo jestem ciekawa tego co się wydarzy!

3 komentarze:

  1. no tak na Ukrinie łatwiej bo dyrektor za 7500pp :) szkoda,że u nas tak nie ma;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie wiem czy łatwiej, bo nie znam wartości punktowej, ale sprawdzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie jak by było trudniej to Top 15 nie była by złożona z Ukraińców, Rosjan i Egicjaninów gdzie plan na dyrektora jest na 7500pp

    OdpowiedzUsuń