czwartek, 25 czerwca 2009

Polecam lekture!



TWÓJ PSYCHOLOGICZNY AUTOPORTRET czyli: Dlaczego czujesz, kochasz, myślisz, działasz właśnie tak?


Bardzo gorąco polacem Wam tą ksiązkę. Ci z Was, którzy byli uczestnikami wczorajszego szkolenia wiedzą już jak wiele można odkryć w sobie prawidlowosci i schematow w działaniu, ktore jasno wynikaja z naszego typu charakteru.

Książka zawiera test skladajacy sie z ponad 100 pytan, dzieki ktorym mamy mozliwosc odkryć swoje mocne strony jak i obszary do rozwoju.

Gorąco polecam!

A wracając do wczorajszego szkolenia jego uczestnikom chcę powiedzieć, że jestem pod ogromnym wrażeniem Waszych wczorajszych refleksji.
Dziękuję Wam za zaangażowanie w wczorajsze warsztaty, za chwilę wspólnego zatrzymania się i trafne wnioski.

Cieszę się, że mogłam poznać Was bliżej.

Dziękuje...

2 komentarze:

  1. Jeszcze raz serdecznie dziękuje za wczorajsze spotaknie! Była to niesamowita chwila odczuwalna po chwilę obecną. Trudno to w kilku słowach opisać... Temat idealny na dłuższą wypowiedź:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jeszcze raz dziękuję za warsztaty. Poznałam siebie, zaczynam rozumieć innych ludzi, wiem już dlaczego zachowują się tak a nie inaczej. To bardzo pomaga w pracy i w życiu osobistym czego już wczoraj mogłam doświadczyć na spotkaniu sponsorskim. Jestem bogata o nowe doświadczenia i teraz juz wiem o co chodzi z aktywnym słuchaniem i wsłuchiwaniem sie w potrzeby drugiego człowieka. Wiem kiedy mogę entuzjastycznie i z energią sponsorować osobę, a kiedy powinnam się "wyciszyć" i spokojnie, powoli poprowadzić kandydata przez całe spotkanie. Dziękuję jeszcze raz za warsztaty i juz się nie moge doczekac kolejnych spotkań. Dzięki nim staje się wartościowy człowiekiem. Rozwój osobisty jest dla mnie bardzo ważny i cieszę się, że szkolenia organizowane przez Kamilę bardzo w tym rozwoju pomagają.

    OdpowiedzUsuń