niedziela, 20 września 2009

Magdalena Bienia o szkoleniu Manager jako coach


Cieszę się, że wzięłam udział w cyklu treningów Manager jako coach. Dzięki nim poznałam świetny sposób na wyznaczanie celów, uświadomiłam sobie jak ważny jest sposób przekazywania informacji - zwłaszcza zupełnie nowym konsultantom oraz, po raz kolejny przkonałam się, że KAŻDY z nas ma inne podejście do tego, co go spotyka. I czasem coś co dla mnie, jako Managera (czy po prostu Magdę B.) jest oczywiste i właściwie nie stanowi żadnego problemu, przez drugą osobę może być odbierane zupełnie inaczej. Jednym słowem pasjonująca przygoda do naszego i innych wnętrza, po to, by jeszcze lepiej poznać sposób w jaki działamy, co nami kieruje i jak wykorzystać to, by osiągać zamierzone cele. Polecam! :)

Pozdrawiam
Magdalena Bienia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz