piątek, 18 września 2009

Katarzyna Czarny o szkoleniu Manager jako coach.

Podczas trzech ostatnich szkoleń z cyklu Manager jako coach, pracowałam z wyśmienitą grupą w osobach: Magdalena Chwał, Magdalena Bienia, Katarzyna Czarny i Adam Balion nad wdrożeniem kilku narzędzi coachingowych do ich działalności.
Zaczęło się na 7 zasadach skutecznego wytyczania celu, poprzez action plan do ćwiczenia zadawania mocnych pytań dochodząc.
Mogłabym długo pisać o tym, jak bardzo mi się dobrze z nimi pracowało. Najlepiej jednak aby oni podzielili się swoimi wrażeniami i tym, co zyskali dzięki wiedzy nabytej na tych spotkaniach.
Dziś - Katarzyna Czarny.


Po spotkaniach Menager jako coach zmieniło się w pewnym stopniu moje życie. Mam teraz zupełnie inne podejście do wiekszości spraw. Zaczęłam więcej obserwować, przestaję oceniać ludzi. Czasami ułatwia to całą sprawę i powoduję, że nie nakręcamy się sami negatywnie w stosunku do jakiejś osoby. Jeśli o czymś myślimy, że się stanie to niemal pewne, że tak będzie!
Jeśli więc oceniamy kogoś pochopnie i wymyślamy czarne scenariusze tego co mogłoby się wydarzyć własnie sobie tworzymy samospełniającą się przepowiednię. Dlatego obserowanie bez oceniania znacznie ułatwia sprawę;) Przyciągamy w ten sposób do siebie te dobre emocje.
Ostatnimi czasy o czym bym nie pomyślała to się to sprawdza ;) To zapewne zasługa tych spotkań jak i książki, którą Kamila mi poleciła pt:"Sekret".

Co jeszcze dały mi te spotkania?

W zasadzie nauczyłam się myślami wychodzić w przyszłośc. To znaczy zastanawiam się; Jak moje życie będzie wyglądało za rok za 2,5 lub 10 lat? Cały czas mam przed sobą moje marzenia i marzenia moich współpracowników, o których usłyszałam robiąc z Nimi Action Plan (którego też się nauczyłam na tych spotkaniach). Mam dużo wiary we własne siły i mój zespół. Zaczęłam zdawać sobie sprawę z tego jak wspaniałą i wesołą mam grupę, która cały czas się powiększa!:)
Poukładałam sobie swoją pracę, wiem co mam robic, nauczyłam się stawiac inaczej pytania.

Ostatnim moim spostrzeżeniem jest to, że fantastycznie czuję się w pracy grupowej. Dziękuję tym, z którymi mam możliwośc współpracowac obecnie oraz tym, z którymi uczęszczałam na te trzy spotkania.

Pozdrawiam

Katarzyna Czarny,

Manager Klubu Oriflame

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz