niedziela, 30 sierpnia 2009

Referencje

Kamila jest osobą, która inspiruje mnie do działania. Jej szkolenia zawsze przygotowane są profesjonalnie oraz zamykają się w logiczną całość.
Po szkoleniu "Twój psychologiczny autoportret" wyszłam z pewnością, że zdobyłam wiedzę o samej sobie oraz, co dla mojej pracy jest ogromnie ważne, zdobyłam umiejętności postrzegania i akceptowania odmienności innych ludzi. Dowiedziałam się również, jakie każdy "typ" posiada mocne strony i nad czym należy jeszcze popracować.


Karolina Kozielska - właściciel firmy




Niewiele znam osób tak mocno nastawionych na rozwój i poszukiwanie nowych dróg jak Kamila. To niesamowicie inspiruje i sprawia, że ludzie przy niej zmieniają się i „dojrzewają”. Cechuje ją duża odpowiedzialność, konsekwencja, perfekcja i precyzja, ale przy tym jest otwarta, przyjaźnie nastawiona do innych i posiada wysoki poziom inteligencji emocjonalnej. Praca z nią pozwala uporządkować i nakierować na cel podejmowane działania i zrodzić zupełnie nowe pomysły.


Magdalena Chwał - właściciel firmy




Kamila jest osobą konsekwentną i profesjonalną dzięki czemu potrafi pokazać i nauczyć jak kształtować swoje zawodowe kompetencje, a także jak w każdym momencie życia otwierać się na zmiany, tak by być coraz bardziej efektywnym w każdej dziedzinie życia. Mimo, że już razem nie współpracujemy to uważam, że moje sukcesy są w dużej mierze wypadkową rzeczy, których mnie nauczyła.


Natalia Gokiert - kierownik oddziału OVB Allfinanz Polska




Z Kamilą dobrze się pracuje i polecam ją jako coacha. Jej największą zaletą jest zadawanie odpowiednio sformułowanych pytań. Cechuje ją profesjonalizm i konsekwentne dążenie do celu. Jest również otwartą na drugiego człowieka, ciepłą osobą, która słucha aktywnie udzielanych jej odpowiedzi. Ma wspaniałe pomysły. Przede wszystkim ‘czuje’ ludzi.


Aleksandra Frątczak - Make up artist




Polecam Kamilę jako profesjonalnego coacha. Dyskusje z nią i rozmowy są zawsze inspirujące. Podczas pracy z klientem łączy ciepłe i pełne akceptacji podejście z silnym i bezkompromisowym nastawieniem na zmianę i cel. Konsekwencja i systematyczność jest kolejną rzeczą, których można się od niej uczyć.


Katarzyna Ninkiewicz - Dyrektor Oddziału Raiffeisen Bank Polska SA





Z Kamilą współpracuje od wielu lat. Poza tym,że jest konsekwentna i stale udoskonala swój warsztat pracy oraz własną osobę, która ciągle zmienia się na lepsze. Empatia i zrozumienie ale także zdrowa ocena sytuacji sprawia, że człowiek wie na jakie tory trzeba się skierować aby osiągnać zamierzony cel, niezależnie czy jest to cel zawowodowy czy prywatny.

Jednym z wielu szkoleń na których miałam przyjemność uczestniczyć była "Teoria konfliktu", szkolenie te uświadomiło mi dlaczego wdajemy się w konflikty, jak sobie z nimi radzimy czy też raczej czemu nie potrafimy sobie poradzić w sposób "zdrowy". Wiem,że sposób forsowania pewnych rzeczy czy pomysłów jest nieodłącznym elementem w biznesie jakim jest mlm. Polecam każdemu niezależnie od tego czym się zajmuje.

Magdalena Saganowska - właściciel firmy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz