piątek, 24 kwietnia 2009

Witaj

na blogu poświęconym tematyce rozwoju osobistego, coachingu, zarządzania i marketingu sieciowego.

Znajdziesz tu refleksje i inspirację dla siebie.
Zapraszam Cię do lektury, komentowania, pytania, po prostu bycia:) Czuj sie tutaj jak u siebie.

Z życzeniami dalszych sukcesów!

Kamila Molińska

O mnie:

Od kilkunastu lat z powodzeniem organizuję sieć dystrybucji dla Oriflame Poland.
Zapraszam nawww.successteam.pl

Z satysfakcją realizuję się w roli coacha.
Wraz z Romanem Hadasikiem kończę pisać książkę pt:Etat, biznes czy marketing sieciowy?

Prywatnie moje życie wypełnia dwóch wspaniałych mężczyzn, syn Olaf i mąż Mirek.

4 komentarze:

  1. Pierwszy magazyn "Coaching" (nr 1/2010) już w sprzedaży!!!:) http://coaching.focus.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie wierzę! Trafiłam tutaj zupełnie przypadkiem. Szukałam właśnie czasów, kiedy Pani, Pani Kamilo była czynna w Oriflame i znalazłam taki super blog :) mamy 2019,lada moment będzie już 2020,a ta energia jak widać była zawsze w wersji combo ;) mam taki sentyment do tamtych czasów, kiedy to Internetu było mniej, były prawdziwe zdjęcia i emocje wymagały osobistej relacji, zamiast tej zwanej "relacja fb na żywo". Byłam wtedy konsultantką u Marceliny Ch, a teraz to już Marcelina K :) byłam wtedy jeszcze mentalnie za głupia na rozwój i karierę, czego skutki podnoszę do dzisiaj, ale i też niezbędną naukę, aby wreszcie COŚ zrozumieć. Późniejjjeszcze kilka razy próbowałam swoich sił w firmie, ostatnio nawet między 2016,a 2018,ale wtedy mimo swojej mądrości i rozwoju, brakowało mi pewności siebie i pewności swoich działań. Teraz sama wyznaczam sobie cele, które chcę realizować w swoim czasie i w swoim tempie. Omg, ale sentyment we mnie teraz siedzi. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń